HSK Basket - G01/02: statistikk og nøkkeltall etter sesongslutt (2015/2016)

Postet av Holmlia SK - Basketball den 8. Apr 2016

Serien for G01/02 laget er ferdig, og laget har feiret sesongen med medaljeutdeling onsdag 6.april.
Laget ble nemlig seriemester i BEGGE seriene denne sesongen.

Holmlia HVIT som spilte i RØN Gutter15 Vest havnet på 2.plass i tabellen, rett under Sandvika, og hadde KUN et hjemmetap (mot akkurat Sandvika).
Men til tross for at laget havnet på 2.plass, spilte Sandvika med dispensasjon (de spilte med spillere fra elite serien og/eller eldre spillere) som vil si at de ikke kan vinne serien.. Derfor er det 2.plassen, Holmlia Hvit som endte som seriemester i vest.

Holmlia RØD, var i RØN Gutter15 Øst.
Laget endte på 1.plass med KUN et tap, og vinner serien pga innbyrdes oppgjør mot Høybråten!

Selv om serien er ferdig, er ikke laget riktig ferdig enda! De skal nemlig delta i Gøteborg Basketball Festival i mai. Og er motivert og dedikert i å utvikle seg og jobbe hardt fremover til neste sesong.

HSK Basket vil takke ALLE spillere,trenere, foreldre, foresatte, familie,venner og supportere for en veldig fin og suksessfull sesong!

‪#‎HakunaMatata‬!

Her kommer det litt nøkkeltall og stats for sesongen: