"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 15: Hassan

Postet av Holmlia SK - Basketball den 13. Jan 2016

Navn: Hassan Ali Ahmad
Spilt for HSKB G01/02 siden: januar 2015.

" There is a difference between living and being alive"

Jeg begynte å spille basket i januar 2015 i 7.klasse på laget. Men jeg har også spilt basket på skolen med Angelo, Ronni og Leon.

Det som fikk meg til å spille basket var at jeg ville prøve noe nytt. Mamma ville at jeg skulle starte med en sport, fordi jeg var ledig. Jeg så på Angelo spille, og han sa at broren hans er trener. Det synes jeg var bra, fordi jeg kjente AJ lenge.

Jeg begynte å se på videoer av Michael Jordan etter at jeg startet på Holmlia. Jeg likte spilelmåten hans og begynte å bli interessert.

Det som fikk meg til å starte på laget var at jeg spilte basket i gymmen, og begynte da å spørre angelo om spørsmål. Mamma hadde også snakket emd Adrian, og han sa at jeg fikk plass på laget.

Krigere!