"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 13: Leon

Postet av Holmlia SK - Basketball den 18. Des 2015

Navn: Leon Schøien Godø.
Spilt for HSKB G01/02 siden: september 2013.

"Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it Perfect".

Jeg begynte å spille i starten av 2013 på Kolbotn basket.

Vennen min Angelo/AJ sa at han spilte basket på Kolbotn og sa at det var gøy, så jeg fikk lyst til å prøve noe nytt, for jeg hadde aldri spilt noe ball nesten.

Mine favoritt spillere er:
1st=Stephen Curry,
2nd=Kevin Durant,
3rd=James Harden,
4th=LeBron James og
5th=Kyrie Irving.

Jeg hørte at Adrian/Arvy (trener) skulle starte et lag på Holmlia, som også er mye nærmere der jeg bor, derfor ville jeg bytte dit istedet. og AJ, Derick og Ronni skulle dit også, så jeg ville ikke bli alene igjen på Kolbotn.

Hundre.