"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 04: Enes

Postet av Holmlia SK - Basketball den 14. Okt 2015

Holmlia SK Basket vil gjøre nettsiden mer interessant og koselig for besøkende av gruppens hjemmeside. Derfor startet HSKB med "Bli Kjent Med" - Prosjektet. Dette går ut på at man blir litt mer kjent med personer som er en del av Holmlia SK Basket. Denne uke presenterer vi dere for:

Navn: Enes Kim Ökkes Calik
Alder:14
Spilt for HSKB G01/02 siden: september 2014.

" If you dream hard enough, that dream will be achieved"

Når begynte du å spille basket (også i fritiden *før du begynte på laget* telles)?
Jeg begynte å spille basket når jeg egentlig begynte på HSKB, ellers hadde jeg bare spilt det i gymmen.

Hva fikk deg til å spille basket?
Hva som fikk meg til å spille basket var egentlig gymtimene hvor vi hadde basket og jeg synes at det var spennende så jeg likte det mer enn det andre vi pleide å ha.

Hvem er dine favoritt basketspillere?
Mine favoritt basketspillere må være Russell Westbrook og Kevin Durant, de er begge fantastiske spillere.

Hva fikk deg til å begynne på laget?
Hva som fikk meg til å begynne på laget var når jeg sluttet på KIL og søsteren min kom med ideen om basket så jeg prøvde det ut og ble interessert i sporten.

Med et ord, hva er Holmlia Basket for deg?
Familie