"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 12: Angelo

Postet av Holmlia SK - Basketball den 9. Des 2015

Holmlia SK Basket vil gjøre nettsiden mer interessant og koselig for besøkende av gruppens hjemmeside. Derfor startet HSKB med "Bli Kjent Med" - Prosjektet. Dette går ut på at man blir litt mer kjent med personer som er en del av Holmlia SK Basket. Denne uke presenterer vi dere for:

Navn:
Angelo Jariel Nones Caturay
Alder:13
Spilt for HSKB G01/02 siden: september 2013.

" Heal the past, Live the present, Dream the future"

Når begynte du å spille basket (også i fritiden *før du begynte på laget* telles)?
Jeg begynte å spille basket på et lag ca. i starten av 5.klasse. Men hadde spilt litt med faren og brødrene mine av og til, før det.

Hva fikk deg til å spille basket?
Brødrene mine fikk meg til å spille basket. Vi gikk ut ofte og spilte basket på grunn av når de var barn, ville de spille for et lag, men hadde ikke penger til det og etter det ville den ene broren min starte ett lag som nå er HSKB.

Hvem er dine favoritt basketspillere?
Min favoritt basketspiller er Stephen Curry fra Golden State Warriors

Hva fikk deg til å begynne på laget?
Jeg har spilt for et annet lag før og da holmlia endelig fikk et basketball lag startet jeg på laget og igjen er det på grunn av broren min som er coach for laget som fikk meg til å starte.

Med et ord, hva er Holmlia Basket for deg?
Med et ord er Holmlia basket FAMILIE for meg.