"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 11: Ronni

Postet av Holmlia SK - Basketball den 4. Des 2015

Navn: Ronni Bager Chako
Spilt for HSKB G01/02 siden: september 2013.

" Ball Is Life."

Jeg spilte på Kolbotn basket i 3 måneder, til jeg startet på Holmlia (den tiden Holmlia Basket startet).

Jeg begynte å bli interessert i basketball, etter jeg ble lei av fotball. Jeg så litt på NBA og spilte litt hjemme.

Min favoritt spiller er Rajon Rondo og Kobe Bryant.

Jeg begynte på laget siden jeg var nærmere Holmlia enn Kolbotn. også fordi AJ og Derick skulle dit og jeg kjente coachene.

Holmlia basket for meg er livet mitt. Det er familien min.