"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 06: Lukas

Postet av Holmlia SK - Basketball den 28. Okt 2015

Holmlia SK Basket vil gjøre nettsiden mer interessant og koselig for besøkende av gruppens hjemmeside. Derfor startet HSKB med "Bli Kjent Med" - Prosjektet. Dette går ut på at man blir litt mer kjent med personer som er en del av Holmlia SK Basket. Denne uken presenterer vi dere for:

Navn: Lukas Berntzen
Alder:14
Spilt for HSKB G01/02 siden: september 2013.

" If you run in to a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it or work around it."

Når begynte du å spille basket (også i fritiden *før du begynte på laget* telles)?
Jeg begynte og spille basket I året 2013.

Hva fikk deg til å spille basket?
Det som fikk meg til og begynne på basket var at det var gøy med venner på fritiden og jeg var ganske god i det, men når jeg ser tilbake på hvordan jeg spilte da, var jeg egt ikke det, men ingen på skolen min spilte basket så ja..

Hvem er dine favoritt basketspillere?
Min favoritt basketball spiller må være LeBron James.

Hva fikk deg til å begynne på laget?
Fordi jeg syntes det var kult at noen skulle få til et lag på Holmlia og det var så nærme meg. Jeg blir buss syk og ingen gadd å kjøre meg til trening, da jeg ville starte på et basketball lag, så det var bare pluss å være en del av et begynnende lag på Holmlia. Vi kunne også bli veldig gode. nytt lag, ny muligheter!

Med et ord, hva er Holmlia Basket for deg?
Alt.