"Bli Kjent med" HSK Basket G01/02- Spiller - # 02: Georgij

Postet av Holmlia SK - Basketball den 30. Sep 2015

Holmlia SK Basket vil gjøre nettsiden mer interessant og koselig for besøkende av gruppens hjemmeside. Derfor startet HSKB med "Bli Kjent Med" - Prosjektet. Dette går ut på at man blir litt mer kjent med personer som er en del av Holmlia SK Basket. Denne uke presenterer vi dere for:

Navn: Georgij Genadievich Miluskov
Spilt for HSKB G01/02 siden: september 2014.

" Never Say Never"

Jeg begynte å spille basket når jeg var liten. Jeg bare likte å kaste en ball i kurven.

Jeg prøvde ut 5 forskjellige sport før jeg søkte opp basketball. Jeg tenkte å gå og se på basket og innebandy. Men når jeg kom for å se på basket likte jeg det. Så jeg gikk ikke for å se på noe annet. Jeg bare startet og det er jeg veldig fornøyd med.

Mine favoritt spillere i basketball er trenerene mine. Det er de som har lært meg alt. Men hvis jeg tenker på profesjonelle, så har jeg ingen. Det er mange jeg liker, men ikke favoritt. Alle som spiller basketball profesjonelt er flinke.

Det som fikk meg til å begynne på basketball, er at jeg ville prøve noe nytt og det så veldig spennende. En av grunnene var også venner. Jeg har venner her. Man kan også si at en av grunnene var at jeg likte å kaste ball i kurven. Vi spilte litt basket på barneskolen.

Holmlia basket med ett ord er: Team. Vi vinner og taper sammen.